2010-04-28

Vill ha närhet jag inte kan få, i behov av ompyssling, men mest avtrubbad



Jag håller på att bli sjuk. Fök. (fuck). Min näsa är en mysig plats på jorden just nu. Känns som jag har träningsvärk i hela kroppen. Det enda jag tänker på är allt plugg som behöver göras.
Behövde då inte göra engelska nationella idag då eftersom jag tentaat. Skööönt.
Gick på en teater efter skolan, som var obligatorisk för kursen EOS. Handlade om osäkerhet och sånt, var gjord för tonåringar. Den var liksom seriös men kändes halvbra eftersom skådisarna överdrev allt och det blev liksom parodi på tonåringar. Avskyr sånt, men det är så svårt. Hårfin linje. Massa prat om "tycker du jag är fin? vill du ta på min kropp? skar mig själv igår..". Man blir trött. Det tuffa var kontraster med danser till hårdtechno och att dom var rätt grova i munnen vilket var rätt skönt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar