2009-09-12

Aha... Men jag kan göra en bakåtvolt!

Igår drabbade o-ledo-lyckan våran stackars klass. På idrotten spelade vi fotboll, och min kära vän Sara hade inga skor på sig. Hon skulle sparka på bollen men råkade istället sparka på Linnéas fot vilket resulterade i att stortån hamnade ur led. Det såg jättecreepy ut. Liksom toppen av stortån blev sned. Uhuhu. Hon fördes till sjukhuset i all hast. Hoppas hon inte fick en fraktur också, megajobbigt. Det som var det riktigt coola med det hela var Sara. Hon varken grät eller klagade. Alls. Cudos till henne. Jag skulle ha ylat som en skalad varg.
Jag har skrivit en ny låt som jag blev väldigt nöjd med. Eftersom vi håller på att lära oss Logic på ljudtekniken i skolan så kanske jag kan spela in den i framtiden, liksom några andra av mina låtar. Jag är verkligen ingen mästare, så förvänta er inte för mycket..
Nu ska jag sätta mig och göra lite musikteori. Det är inte många av er som vet hur man utformar en mollskala, va?? VAAA???. Nej. Just det. Det kan jag. Typ.
Fan vad man inte kan skryta med sånt, det ba krashade totalt. Shiet. Mycket coolare att kunna göra en bakåtvolt. Det skulle jag vilja kunna. Värsta partytricket. När stämningen dör så kan man göra den helt utan förvarning och, vips, så är allt igång igen.
Ikväll äre tjejmiddag med Sigrid och gänget, och sen kanske jag hinner på Elinas fest också. Som tur är så bor de båda jättenära varandra. Men tjejmiddagen går först, har inte träffat gänget på jättelänge!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar