2009-09-28

"MGHHAAAAFFFtttgrroroooonng"

Fredag - Fan. Fan.
Lördag - Mkey. Mys.
Söndag - Mjo. Nollningen var sådär, o-organiserad. Festen var okej, jobbig lokal eftersom det bara var ett enda stort dansgolv. När folk blev trötta på att dansa vid sisådär ett så fanns det inga mys-rum där man kunde vila och snacka, så då drog folk. När det väl var dans så var det ös, skitkul!

Det var min helg.

Jag hatar ambulanser. De påminner om ens dödlighet. När de åker förbi så tänker jag att "Jaha, nu är det någon som håller på att dö.". Det är kanske inte så, någon stackare kan ha brutit benet, men jag tänker fortfarande bara på död. De låter gnälliga också, typ "ÅååååhhhhhhÅÅÅÅåhhhhh". Som om de suckar över att de måste ut igen för att rädda något enstaka människoliv.
För vad är vi värda egentligen? Allt har blivit så överskattat. Nu låter jag självmordsbenägen, men här i västvärlden så har vi verkligen gjort en big deal av oss själva. I länder som har det svårare så är människor som insekter.

Och nu har jag massa plugg att ta itu med, jag förstår ingenting och jag önskar bara att jag fick vara ifred och slippa allt. Mina nycklar har tappats för sista gången, så det måste man fixa också. Fittigt. Jag älskar att jag använder mitt eget kön som en svordom. Höjden av självförakt, liksom. Kan ni inte skriva några peppande ord? Jag brukar inte kräva mycket av er, men just nu är det bara... "MGHHAAAAFFFtttgrroroooonng". Typ.

/inkzor

1 kommentar: