2009-09-05

Yo mah name is Inkz to the zor

Eftersom jag inte har något vettigt för mig satt jag nyss och kollade på "Cribs" på MTV. Det är någon ny grej där tonåringar visar husen de bor i tack vare deras föräldrar. Helt sjuka grejer. ONÖDIGA grejer. Jag blir bara så jävla förbannad, men samtidigt sjukt fascinerad över hur de kan bo i sådana där hus, leva livet och inte ha dåligt samvete för att de får allt serverat.
Det bästa är ändå på slutet när de ska vara lite coola, de sätter sig på sin fyrhjuling eller något annat fordon och ba "Y'all sen mah crib, seen mah caars.. now it's time for you too get the f*PIIIIIP* out. Peace.". Sen ba *wrooom*, kör de iväg. Undrar hur många omtagningar de gjort på den tills skitungen blivit nöjd med sin gangstah-replik.
Ikväll blir det först middag hos moster och sen fest hos en klasskompis. Ska bli najs, actually. Vet inte alls vad jag ska göra fram tills dess. Jag har bestämt mig för att det är helt okej att jag sitter och pillar mig i naveln hela dagen om jag har lust till det. Okej? Mmhm??!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar