2009-09-03

Titeljävel

Jag har ont i halsen. Fan. Jag har kämpat i flera dagar nu för att inte bli sjuk, jag har sett folk omkring mig stupa, men jag har stått kvar! Verkligen, typ 10 av mina kompisar har varit hemma någon dag. Minst. Jag har käkat C-vitamin och tvättat händerna hela tiden, med tvål och haft på handsprit. Men ändå, man kan inte besegra den kraftiga bakteriecocktail som bildas när man trycker in massa elever i en skola efter sommaren. Shit alltså, vågar knappt tänka på det.
SVININFLUENSA???
Nej. Tyst. Lägg av. Trams.
Fan vad jag har ont i halsen nu. Jobbigt att jag ska vara på plats i idrottshallen imorgon 8.00 för ett konditions-pass. Undrar hur det ska gå.
Jag vill ha en munkjacka, såna som killar köper på stadium. Jag borde köpa en sån. De är så jävla mysiga. Just nu är jag en uppmärksamhetshora som tigger om att få låna mina manliga vänners tröjor, vilket känns sådär halvkul. Men de är såå leeena inutiii, så sköönaaaa. Aaah.
En annan grej jag märkt som jag tycker är skitläskig är att alla mina nya klasskompisar känner några i min bekantsskapskrets, alla känner alla. Det är sjukt läskigt. Jag ser på facebook vilka gemensamma vänner man har, och jag blir ju förvånad över hur liten min värld är egentligen.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar