2009-09-19

Say what you need to say, even though your hands may shiver

Igår fick jag besök av tre boys. De lurade mig att kolla på en zombie-film så nu sitter jag här och förväntar mig att en galen, infekterad människa ska storma in i mitt rum när som helst. Fan vad jag inte klarar av skräckisar. Bli inte förvånad om ni finner mig sittandes i fosterställning i ett hörn av min säng inatt. Men varför skulle någon komma och hälsa på mig mitt i natten? Vi hade väldigt kul, anyway.
(Ahhh sur godis sur godis ih ih ih usch jobbigt. Så. Svalt den.)
Jag har sovit dåligt inatt, det blev rätt sent också. Somnade väl vid fyra, halv fem. Trots detta tog jag mig upp imorse vid halv tio och drog senare till stan för att träffa Sara och Sonia. Sara är galen som vanligt, gick fram till några killar från Norrköping som stod och dansade på gatan. Hon visade några moves. Jag tycker att Sara ägde dom.



Imorgon ska jag förmodligen på en streetdance-festival i Kulturhuset. Killarna i videon skulle tävla i den imorgon, de var trevliga. Kanske ska gå dit och heja på dom. De hade kommit hit från Norrköping för att tävla och de hade ingenstans att sova inatt.. Hoppas det går bra för dem.

John Mayer är bra. Tack Anton för att du visade honom för mig. Jag har blivit svag för män med gitarrer. Typ John Mayer, José González, Tingsek, Robert Pattison och några Coldplay låtar. Det är sjukt mysigt att lyssna på. Jag älskar det. Så lovely.
Jag är sjukt förvånad över att jag fortfarande är vaken. Det är galet.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar