2009-09-07

The fest

Var på fest i lördags, har ju inte berättat om det. Det var hos Richard ute på Värmdö. Innan dess åt jag middag hos min moster och fick med mig ett sött citat från Clara som vanligt. Jag berättade om att jag börjat gymnasiet. Clara tyckte att jag borde fått rynkor då, och det verkar väl logiskt..
Festen var i alla fall skitnajs. Richards hus har värsta läget, ligger precis vid vattnet med egen brygga och en stor studsmatta på gräsmattan. Var kul att studsa på den och se alla andra som var aspackade ramla omkring på den. Ehehehe. Sen blev det dans och "jag har aldrig till" till långt in på natten. Jag sov över där också, vilket inte var najs. Han hade inte så många sängplatser. Delade hans syrras säng med en kompis, och den var typ 60 cm bred och 1.70 lång. Jag är ju fan minst 30 cm bred och typ 1.80 lång. Den var för liten för mig till att börja med. Somnade inte förräns fyra och vid nio vaknade alla så då var det dags att gå upp igen. På morgonen kände jag mig som ett dragspel som väcklades ut. Får ni också en bild av Tom i Tom&Jerry då Jerry tar fram en stor träklubba och slår Tom i huvudet med den så hans kropp blir som ett dragspel. Ehehehe, fin underhållning, det.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar