2009-09-14

MYSIMYSIMYYSPYS

Det här är mina mysbyxor. Jag älskar dom över allt annat på jorden. Speciellt nu när det är studiedagar, jag bara myser omkring i huset med dom här. Dom är tunna och luftiga, så det känns nästan inte att man har något på sig. Vilket är najs. Tack auntie Chris som tog med dom till mig från USA. Och nej, det var inte meningen att mina naglar skulle matcha det rosa snöret på byxorna men det var ju bara en bonus..
Igår kväll var det fest i Vitan. Jag börjar bli en riktig party-brud alltså, woho. Det var faktiskt jättekul. Folk blev jättefulla mot slutet och spydde tydligen, men jag drog lite tidigare så jag slapp det där. Vilket var jättebra. Jag frös dock som fan, jag är inte på om det ska var fler fester i parker i år. Shiet. Jag har jättelätt för att frysa om händer och fötter, tror inte att blodet riktigt når ut till mina händer och fötter på grund av mina otrooooligt långa ben och armar.
Ikväll blir det bio med ett gäng från Rytmus, ska bli skitkul. Inglorious basterds blir det. Har längtat efter att se den.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar