2009-09-22

Någon som känner en exorcist?

Jag tror att en demon tagit över mig. Mitt garv har genomgått en förvandling till ett av de mest hemska, ondaste läten ni kan föreställa er. Jag skrämmer folk i min närhet, folk springer iväg av ren fasa. Seriöst. Vad har hänt? Mitt skratt är som en attack mot själen. Jag rår inte för det. Jag bokstavligen brister ut i skratt utan någon förvarning. Förlåt till alla ni som får stå ut med det, jag ska skärpa mig.
Min iPod har ingen mer plats för musik. Det är sorg. Begravning för den sista platsen jag hade kvar äger rum imorgon eftermiddag vid halv två på min bakgård. Ni är välkomna på kaffedopp efteråt. Du är saknad. (Skit i att ta med vita rosor, gå ihop och köp mig en ny jävla iPod istället. Som plåster på såren.)
Så roligt att min mattelärare ba "By the way, ni har prov nästa vecka." idag. Jag ligger lite efter, hatar att ligga efter i matte. Typ det ämne som jag måste fråga mest i, känns så hjälplöst. Nu ska jag alltså göra matte. Tjaba.

(I'd die if I saw you, but I'd die if i didn't see you there.)

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar