2010-01-31

Du är inte äckelmagad om du läser min blogg

Jag är dålig på att bli frisk. Jag blev frisk i fredags. Igår mådde jag bra, sen blev jag (kuk)sjuk på kvällen igen. Och nu har jag studerat färgen på mitt snor hela dagen som gått från någon slags grå-grön till ljusgul. Är det ett bra tecken? Tänkte fortsätta studera och om ni är intresserade av resultatet kan ni få se min kalender på väggen där jag hänger upp en ny liten påse snor varje timma, skriver tid och plats och om det var jobbigt att snyta ut det. Sedan tar jag fram ett förstoringsglas och med hjälp av en färgpalett studerar jag hur många grader färgen förändrats.

Jag förstår inte varför jag inte har någon pojkvän. Jag är ju faktiskt snigel. Äsch, det är ju kroppsvätskor vi snackar här. Gud, jag skulle aldrig kunna bli en känd bloggerska. Jag försöker verkligen skriva vettiga saker, men det går inte. Fast det är okej för mig.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar