2010-01-18

Ny vinkel

Egentligen så är det ju bra att det har varit jordbävning på Haiti. Det var är ju liksom ett cp-överbefolkat land, på det här sättet försvinner lite människor. Plus att det blir massa nya jobb när alla ska börja bygga upp Port au Prince. Fler jobb för färre människor, score!
Här sitter jag i Sverige, är 15 år och har löst problemet medans alla stressar runt och lost:ar om att vi borde skicka massa pengar och hjälp.



Hahaha kontroversiellt va? Jag har PMS. Tror jag skulle vara en bra kissie-wannabe om jag hade konstant PMS.

Låt mig bara understryka att jag inte är seriös med det här inlägget då det missuppfattats på många ställen. Det jag vill med inlägget är att driva med bloggare som Kissie och dylikt som bara är ute för att provocera. Det här är alltså ett "skämt" jag som jag HÖRT NÅGONSTANS IFRÅN och står alltså inte för texten ovan.

Suck.


Moa och jag är fina på datorkunskapen. Hahaha mmmm marabou på det.
/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar