2010-01-27

Stört

Gå in på jag.se

Sen klickar du på gänget på jobbet, i menyn till vänster om bilden på killen i mitten. Sedan klickar du på nummer 4 i menyn till vänster.
Sedan kan du lyssna på historien genom att bläddra bilderna. Du kan också lyssna på fler historier om Gänget på jobbet genom att klicka på de olika siffrorna i hörnet.

Eh, va? Vadfan är det här? Jag vettefan hur jag ska tolka skiten. Det kan ju inte vara ett skämt, det är en seriös sida med ett bra syfte. Men varför lägger dom upp sån här skit? Den har legat uppe på sidan hur länge som helst. Folk skrattar ju åt dom, fattar dom inte det?

(Jag kan ju erkänna att sen jag såg den här första gången så utropar jag ibland "ssooockeeeehhr" för mig själv när jag lägger socker i mitt te. Han är ju så söt.)



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar