2010-01-30

En till jävla listjävel

Internet uppe hos mig har slutat fungera. Kul. BAJSSSSSSSSSSSSSSS

Jag vill ut idag. Jag vill shoppa helst. Jag har varit hemma + lite i skolan de senaste fem dagarna liksom, panikkänslor. Skulle aldrig kunna vara en lantfjolla. Det som hindrar mig från att göra det jag vill är att:
  1. det är 15 minusgrader ute. Det är ett oundvikligt faktum att när man ska in till stan så måste man gå Ut.
  2. mina vinterskor är för kalla vilket gör att jag alltid tappar all känsel i tån till vänster om stortån på min högra fot. Av hänsyn till den tån tar det emot att ge mig ut i kylan igen.. Jag bryr mig om den tån.
  3. jag inte har någon att åka till stan med, egentligen den mest relevanta anledningen.
  4. det inte har kommit in så mycket nya vår-nyheter till affärerna än så länge
  5. jesus står i vägen. Thou shalt not enter the world of Satan = UTOMHUS
  6. jag är seg för jag skriver dumma listor hela tiden. Skärpning.

Hmm... Hejdå.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar