2010-01-28

TVINS!! AAAHH!!

Det är ganska vackert utomhus nu. Granarnas grenar är snö-tyngda och flingorna är ganska lagom stora. Dock så kan man ju inte sluta längta till vår. Jag mår bättre idag. Fick någon idé om att lämna huset och dra in till stan och köpa upp mitt barnbidrag, men med tanke på vädret så tänkte jag liksom ungefär att "Nej". Gör läxor istället vilket är OTROLIGT GIVANDE.

I mitt sökande efter underhållning har jag vänt mig till bland annat Tvins. Deras manipulerande leenden och entusiastiska röster drar en in till deras värld av perfektion. De lugna pop-melodierna på synth i bakgrunden gör det hela bara ännu mer behagligt. Med H20-mop kan du också få det!! Efter ett tag börjar de upprepa sig, varpå man stolt tänker att "Ha, det där kan jag redan!" och är mycket nöjd av kunskapen man fått via Tvins. Efter ett tag vill ju till och med jag ha den enastående H2O-mop som till och med kan få bort den mest tåliga fläcken i det minsta hörnet! OCH MED BARA VATTEN!!! AAAH DET UNDERBARA TAR ALDRIG SLUT!!!?? Eller varför inte Flavour-wave? Det ser ju så smarrigt ut! Det går snabbt, gör det lätt att tillaga maten på MASSA OLIKA VIS och du slipper använda onödiga tillsatser av matfett, nyttigt alltså!

Suck. Alltså... gghnnnnnrrrrrrrrr.

FUCK YOUR MOTHERS, FUCK YOUR GENITALIA, FUCK YOUR ABS, FUCK YOUR NEW AMAZING OFFERS THAT WEREN'T EVEN NEW FROM THE BEGINNING, FUCK THAT YOU LOOK LIKE YOU'RE STUCK IN THE 1990'S,
FUCK YOU!!!

Jag ber om ursäkt.

Jag kollar på Eddie Izzard's show på Wembley istället. Vilken man/kvinna. Så jävla underbar!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar