2010-01-18

Klagomål


Jag har pms:at över hela skolan idag. Egentligen har jag inte sagt något taskigt till någon, jag har bara inte orkat stå ut med bullshit. Taskiga pikar liksom, jag blir så förbannat på sånt egentligen och när jag PMSar så orkar jag inte hålla uppe fasader. Pmsrid, hö-hö.

Förresten så tycker jag att sjunde inseglet är en verkligt underhållande film och scenen då riddaren träffar på döden är bara för mycket. Hahaha!

Just nu är jag också inne i en period då jag känner mig fet. Jag vill gå ner i vikt, min idealvikt är 64 kilo. Där trivs jag som bäst. Nu är det lite mer än så. Även om jag inte vägt mig så vet jag det, ser sånt direkt. Har stenkoll på min kropp. Inte åt anorexia-hållet, utan mer hypokondriker-hållet. Underbart va?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar