2010-01-25

Vänder mig till materiella ting

Idag har Pål namnsdag. Att man kan stava Paul som Pål borde vara förbjudet.

Jag skulle gått och lagt mig för en halvtimme sen.

Att göra ett media-analyserande arbete för att upptäcka normer inom valfritt ämne utan att dra skämt under tiden borde inte vara förbjudet. Vår grupp har valt att analysera Rapports nyhetssändningar, om hur de inkluderar personer med funktionshinder i sina nyhetssändningar.

Här skrev jag ett litet kontroversiellt inslag med det tog jag bort nu för jag är rädd för mina anonyma läsare. Dom verkar ta min blogg på väldigt stort allvar och jag föreställer mig dom bleka, med biffiga armar, hotfulla och med bristfällig tandhygien. Gärna ett basebollträ i högerhand, det passar in där. Och självklart wikipedia i högsta hugg för att kolla om det jag skriver på min blogg är korrekt. Dom är farliga, kännetecknas med sina sneda leenden fast med onda ögon. Dom kommer ut på kvällarna mellan nio och tolv och äter små tönt-bloggare som jag.


Jag är rädd för att jag kommit in i det här tomma igen. Det suger att jag är så bortskämd med förälskelser. Tror det är dags att börja önska med ögonfransar igen. Fast jag har nog förälskat mig i det här smycket, så helt tomt är det inte.



/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar