2010-01-22

Friskis - Vi som inkluderar våra stjärtar

Jag stannade hemma idag. Vaknade halv sju med obehag i kroppen, satte mig upp och möttes av en ogenomtränglig vägg av huvudvärk. Kände att jag fan inte orkade försöka göra den här dagen bättre. Lyckades valsa ner och få i mig en alindrin och sov oroligt fram till tjugo i tio i alla fall.
Vad har jag gjort idag då? Jag började dagen med att dra till friskis med mor och slå mig på stjärten i takt med Takidas Curley Sue, springa runt i cirklar och byta håll efter en minut vilket fick mig, som så mycket annat, att fundera på var mänskligheten är påväg någonstans, flåsa till Heaven's on fire, tillsammans med andra förödmjukelser. Trots dessa förödmjukelser var det givande för man mår bra av att träna så efter det mådde jag mycket bättre.
Sen dess har jag varit hemma, ätit lunch, pysslat runt med småsaker. Jag älskar att pyssla runt med småsaker. Målat naglarna, plockat ögonbrynen, duschat länge, städat runt i rummet.

Provade även på ny frilla. Mittbena.


Det var inte min grej. Hahaha, känns bra att ha gått tillbaka till gamla goooaaa sneeeluggeeen.


Tänkte försöka göra ett videoinlägg snartdär jag spelar It's True eller Free Fallin' (John Mayer style). Känns värt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar