2010-01-29

Koncentrerat

Idag har jag - utan inbördes ordning
  • trotsat alla grundlagar och gått till skolan
  • haft mittbena
  • varit på SVT och intervjuat Rapports planeringschef mit MoaLee
  • bakat sjuttiofyra chokladbollar med Sonia
  • ätit en. EN!!! ... plus smet
  • tänkt att världen är rutten, död och kärlekslös
  • tänkt att världen är vacker, på gång och förälskelsefull
  • snutit mig minst tjugosex gånger
  • gjort klart ett grammatiktest på engelska på tio minuter medans det tog majoriteten av mina klasskamrater fyrtio minuter
  • funderat på att bli lesbisk
  • ändrat mig
dagens +

+ oväntade sms
+ månen
+ det_är_helg
+ glittrande snöflingor
+ Sonia
+ att Sonia har "tur" i kärlek
+ att tjejen mittemot mig på tunnelbanan hade de största, vidrigaste finnarna i ansiktet någonsin, och hon frågade sin kompis om man tänkte på dem varpå kompisen svarade "................ nej."
+ manliga ryggar, dom är vackra
+ att engelskan har ett ord för "ta inälvorna ur, slita i stycken": Disembowel

dagens -

- SL och dess tiders talang för att inte klaffa
- snor
- stress
- närhet till dig, något jag kräver men inte kan hantera, frustration på burk
- spänningshuvudvärk

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar