2010-01-24

Haha. Bild på mig själv. Så jävla kul. Vadfan är poängen med det, liksom.. suck.

Sofia och Moa var här hela kvällen. Skrattet upphörde aldrig, liksom vadfan, ont i magen av skratt är ju övrigt lyxigt enligt mig!
Jag menar, jag borde så sova nu. Tänkte nog göra det också. En sak till bara.

Pride can stand a thousand trials
The strong will never fall
But watching stars without you my soul cried
Heaving heart is full of pain

Kul att publicera ledsna låttexter på småtimmarna, men jag tänker på dig av någon outgrundlig anledning. Jag saknar dig trots att du aldrig var där från början. Börjar tvivla på att det enda jag saknar är känslan av tillhörighet, trots att den är stark. Jag vill tillhöra dig.

Hm. Tom rad. Tänkte på något i stil med att jag vill dra ut dig ur min hjärna, men du kommer fortfarande vara kvar där utanför min hjärna, i verkligheten. Och du tillhör verkligheten lika mycket som jag gör, därför vore det orimligt att dra dig ur verkligheten. Orättvist.

Jag måste nog få ner det här i en låt eller något, blir för mycket symboliskt skrivande på bloggen hela tiden.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar