2010-01-27

Jag är hemma och har tråkigt

Det har varit något som stört mig nu i cirka tjugo minuter. Jag har inte förstått vad det varit utan har bara känt mig orolig.

Jag kom på att det var min brors musik. Nej, han har fortfarande inte börjat använda hörlurar vilket irriterar mig. Han har lyssnat på en och samma låt jättelänge nu och den är dålig och den låter likadant hela tiden och jag orkar inte höra mer och jag är sur_syster_94 för jag är sjuk och orkar inte säga åt honom att använda hörlurar och jag förstår inte varför jag inte skriver med komma istället för att skriva _och_ hela tiden.

Och jag kan fortfarande inte svälja vilket suger för jag tycker om att kunna svälja.



...Okej, den där meningen var nog till Sonia. HÖHÖHÖ MISSTOLKA PÅ!!!

Det snöar!!! AAAAH VÄDRET KAN DÖÖDEN DÖ!!

Nu ska jag gå och ta bilder på mig själv för jag är fett fashion idag även fast jag är sjukt och det skulle ju vara synd om ni inte fick se hur fashion jag är.

/inkzor


Bllawweerrgghhh.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAH *misstolkar*

    omg omg jag vill seee hur du ser uuut!
    /du vet vem

    SvaraRadera
  2. Hahaha :D puuss på dig som jag vet vem det är, höh ^^ <3

    SvaraRadera