2010-01-07

Jag får prata om det här för jag är faktiskt femton

Jag känner mig som sexigast när jag har på mig skidunderställ. Det sitter tight, är svart och allt ser helt enkelt bra ut när jag drar på mig det. Min kropps former kommer till sin rätt. Vad säger det om mig? Finns säkert något fetish som jag kan stämpla mig i pannan med.. eller inte. Annars känner jag mig snygg i ett tight, vitt linne och mina slappa pyjamasbyxor. Dom här klassikerna, som sexiga underkläder med spets, fjädrar, string och allt vad det innebär, känner jag mig bara tillgjord i. Jag vet inte hur ni känner, men personligen har jag lite svårt att fokusera med en tråd upp mellan skinkorna.

Och ja, jag gillar att känna mig på topp och offrar inte gärna det för en.. jag vet inte ens hur man ska benämna det föraktfullt. Liksom, en trosa som går ut på att man ska ha den i rumpan. Vad är grejen? Visst, sexigt att kunna se skinkorna, men varför tar man inte bara av trosan om man vill se skinkorna istället? Det är en jävla mellanmjölks-väg att ha string. Allt eller inget, säger jag.

Om man ska komma till killar också så räcker det med jeans och en vit tisha, dock så krävs det ju att man har kroppen för det. Vit T-shirt är snyggt över vältränad rygg och bröst - så är det bara. Om killen är snygg skulle jag inte vilja påstå att jag bryr mig så övrigt mycket om kläder. "AMEN VADDÅRÅ SKULLE DU TYCKA DET VAR SNYGGT OM HAN HADE PÅ SIG EN LIMEGRÖN BORAT-BADDRÄKT???"

Tyst. Ni fattar vad jag menar. Nu ska jag gå och måla naglarna.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar