2010-09-13

23:59

För mig blir den en gitarr då såklart, för den står lutat mot
mitt bord här till vänster.
Gud så estet!

Sitter och lyssnar på Heavy Dubstep, jag har en liten hemlig kärlek till den musiken. Undrar lite vad jag gör uppe, börjar ju förfasiken 08:30 imorgon med en 1 tim och 50 min lång musikteorilektion. Det är inte trevligt.. Vill liksom inte gå och lägga mig för att vakna till att ha den framför mig. Fast den är ju framför mig oavsett. Framför morgondagens Ingrid kanske, och inte framför den Ingrid som sitter här hemma 1 minut innan tolvslaget.

Jag har en svår kärlek till min kalender. Den ger mig en anledning att gå upp på morgonen för att jag vet att jag har saker att göra/se fram emot, men det faktum att den är så proppfull ger mig ångest.

Dagens ord: Åslög, det är ett namn iofs. Hade namnsdag igår, tyckte det var så fint.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar