2010-09-04

Bra gjort


Bara för att bussen jag ska ta är fett G. Måste dra snart ju, jag ska på min första teaterlektion på Calle flygare!

Igår träffade jag Sonia och Sara. Vi fikade på Wayne's i Vällingby och det ägde, är glad för att ha fått träffa Sara igen för hon är ett fräs som gör mig glad. Sonia var jättefin i tofs och verkade må jättebra för att hon börjat på EU-programmet så jag blev glad av det med. Han i kassan såg ut som en snaggad Tom Welling, ni vet han som spelar superman i Smallville, så ibland tappade jag fokus från våra samtal för att han kom till vårt bord eller något bredvid och plockade disk eller torkade av så jag behövde sitta och dreggla ett tag innan jag kunde samla mig.

Ni vet hur min bror inte diggade min inget-smink-på-ögonen-look igår? Jo jag har fått bekräftad att smaken är delad (ja jag hoppade över den där delen om baken för jag tycker den är osmaklig) för en ganska onykter man i 50-års åldern kom fram till mig och sa det här:

"Aah. Det där har du gjort bra. Det är inte många som klarar det där. Jag är gammal och så, så det kanske inte betyder så mycket vad jag säger, men du är väldigt vacker. Ja, bra gjort."

Och jag blev jätteglad trots att han var full och gammal för han kunde åtminstone ge komplimanger med klass.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar