2010-09-12

Where the f have u been miss?

Ja alltså gårdagen. Ni märkte ju att jag inte hade tid att blogga liksom. Det var crazy. Vaknade halv ett. Hade inte satt något alarm. Fick ett hysteriskt anfall och sprang omkring i huset och bölade. Jag avskyr att vakna så sent, speciellt igår eftersom min teater börjar klockan två. Det tar ju en timme att ta sig till stan, jag som ville hinna blogga lite, duscha och äta lång frukost innan jag skulle dra. Sämst. Mamma löste mina problem och skjutsade mig in till teatern. Det var kul! Bättre än sist. Det är en liten ego-boost för det blir liksom min stund när jag gör något jag tycker är riktigt roligt, och något som jag är bra på.

Sen var det sista 70-tals showen, och det gick bra det med, sen efter det hem till Krusefin på födelsedagsmiddag för henne med 7 andra tjejer. Vi åt middag, såg på almost famous, riktigt fin film, och sen somnade vi. Det var jättekul, tryggt liksom.

Ni vet "Love the way you lie" med Eminem ft. Rihanna? Jag måste erkänna att jag gillar den lite. Men bara refrängen. Stänger av öronen lite i versen, men refrängen är värd det.

Dagens ord:
Sleven. Förkortning av 7-eleven. Är jag jätte-efter som inte hört det förut?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar