2010-09-08

Sikkkooo

Med tanke på att jag rosslar i 115 decibel, vilket är ungefär lika högt som en genomsnittlig rockkonstert, eller en kedjerökande valross, så tänkte jag att det är bäst att stanna hemma idag. Det jag ska göra idag är att dra till tv-inspelning med Sonia på SVT för Elfte Timmen, någots slags roligt valprogram. Det är vid fem i stan, sen ska jag försöka hinna städa mitt rum innan dess tycker jag.

Har blivit inbjuden till gaaalapremiäääären av vår vän Peters nya film Tusen Gånger Starkare. Ska bli kul, ska ta med en kompis för det får man och sen ska jag ha på mig min nya klänning som jag köpte på loppis för 20 spänn i söndags. Lär ju passa. Nej men den är faktiskt väldans fin, att den kostade 20 kronor är inget jag behöver avslöja. Eller jo för nu gjorde jag det.

Frukost bör man ju äta, sen gå ut med hunden också.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar