2010-09-12

Hur de för sig

I fredags så fikade jag och några fina tjejer från Rytmus i Gamla Stan innan jag och Dominique drog över till Mowlee. Då pratade vi mycket om killar. Alla tjejer där var singlar och hetero (vad jag vet) och vi delade med oss av våra erfarenheter. Vi kom in på vad man attraheras av hos killar, och vi pratade om något jag inte direkt tänkt på men som egentligen betyder rätt mycket för mig, nämligen hur en kille för sig. Hur kan går, hur han gestikulerar, hans kroppsspråk, hans hållning. Det är väldigt centralt i det intryck man får av människor. Alltså en kille som går rakryggad, håller huvudet högt men liksom är lugn i sina rörelser, det är ju väldigt vackert och bekvämt på något sätt. Självsäkert men ödmjukt. Perfekta kombon. Om jag tänker tillbaka på de jag haft känslor för eller attraherats av har de ändå haft ett sådant sätt att röra sig på.

Nu ska jag förfan äta lunch och sen dra.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar