2010-09-15

Walk walk fashion baby

Blä. Jag har matte, historia, ensemble, GeMu, engelska och även SceMu-läxa. (kände för att tydligt separera ämnena med färger, visst blev det lite roligt? funderade på att ha gult på SceMu istället för orange men det gula lyste så mycket så det var svårt att se vad det stod) Det är lite mycket. SceMu och matte till fredag, historia och ensemle till på måndag, GeMu till på tisdag, engelska tentar jag och i och med att jag ska läsa två böcker så är det typ hela tiden. Inte okej. Det vore lättare att säga att jag inte har läxa i sång, svenska och naturkunskap för det är ju dom ämnena som är kvar. Know what I mean? Imorgon har jag bara en lektion som slutar kring tio så jag får utnyttja tiden till att plugga arn. BLÄ. GET ON WITH IT ALREADY!

Lite bilder på mig från 70-tals showen. Körde fjortis-grejen med att retuschera bort oönskade kroppsdelar på bilden. Valde mitt fejs. Kändes bra. Sen där nere står jag med Michelle om halsen, hon var Thandis kompanjon i hela projektet. Gud vad jag inte ska bli modell.


/inkzor

2 kommentarer: