2010-09-14

En ursäkt till mig själv

Okej, okej, jag orkade inte. Jag ville aldrig gå och lägga mig. Somnade vid två. När pappa fick väcka mig vid sju eftersom klockan hade fail:at en halvtimme tidigare kände jag är världen inte var nådig och att jag, likt en slickepott, skulle smeta ut frustrationen över den här dagen. Man ska lära sig att vara snäll mot sig själv, jag ska lägga av med mitt tankebaserade uppläxande av mig själv. (som beror på att jag var hemma förra veckan för att jag var sjuk, fast då tyckte jag egentligen att jag inte var tillräckligt sjuk men mina föräldrar sa åt mig att vara hemma, och att jag nu hade kunnat gått till skolan och mått piss om jag piskat mig själv men jag kände för att vara egoistisk) För många håller på med sånt och nu ska jag vara ett föredöme och SLUTA. Jag kan ta igen både GeMu:n och naturkunskapen. Man kommer ändå alltid fram till fett lite på dom två lektionerna för dom är liksom föör långaaa.

Mitt hår luktar jättekonstigt. Har ett nytt schampoo, gillar inte att det ska lukta mormors parfymskåp.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar