2010-09-05

Teodor får inlägget heta

Berättade ju aldrig om min första teaterlektion på Calle Flygare. Vi var i en källarlokal utan fönster med ganska dålig luft, så det var ett minus. Och vi hade vikarie så jag vet inte hur min riktiga lärare är, också ett minus. Dock så kändes det väldigt roligt och kreativt, man hann med väldigt mycket på dom tre timmarna och jag kände att jag utmanades och utvecklades redan första lektionen. Gruppen var bra, blir säkert bättre längre fram. Lite roligt bara att teatermänniskor ofta är ganska full of themselves, eller så är dom lite småtöntiga, och sällan något däremellan. Några i den gruppen uppfyllde den korkade normen men inte alla. Tror dock det kommer bli najs. Jag är peppad. (Det kostar 3.5 lakan per termin)

Kollade på partiledardebatten. Det är lite klurigt att hänga med i tempot och med alla ord som man måste kunna men jag börjar få kläm på det ganska bra. Det jag kan säga är väl att jag tyckte om att han var så pass mänsklig som han var, stor skillnad från Reinfeldt tyckte jag. Och jag tyckte även att SVTs debattledare kändes ganska dryga mot Ohly, något jag inte uppfattade i debatten med Reinfeldt. Tyckte det var intressant. Plus att han hade väldigt bra poänger och svarade väldigt rakt på alla frågor tycker jag. Alltså han jämfört med Jan Björklund är ju rena rama Obama enligt mig. Jag är nog ganska vänster.

Sen gick jag och Sofia på en kvällspromenad och pratade om massa saker som vi brukar, avslutade det hela med lite mys i min soffa och sen gick hon hem för hon började gäspa ganska mycket och var trött och jag kände likadant. Fast jag hamnade här. Men nu ska jag sova. Fan för att jag är småsjuk alltså. Men jag börjar halv ett imorgon. Naajssss. Tack och godnatt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar