2010-09-16

Lesbian, rimmar på babian. Happ.

WOHO! Min anonyme, smarta läsare tipsade mig om att man kan dra ut sladden till datorskärmen på natten. Det tackar vi för. Nu ska jag börja göra det.

Vet ni att jag börjat läsa DN varje morgon. Inte bara kulturen, utan A-delen också. Motor-sport-ekonomi-delarna skiter jag fullständigt i fortfarande. Yeah, gillar det. Självklart är jag en trogen NoN-följare också. Det är så charmigt på någe vänster.

En annan grej om mig är att jag inte kan göra armhävningar på tå. Inte en endaste. Just nu försöker jag träna upp mig genom att göra 15x2 på knä, typ varannan dag. Gjorde det igår. Nu har jag träningvärk. Men jag vill inte vara klen som en elritsa längre! Kämpaaaaa, ska bli hunk hogan! (Satsar på att jag kommer hålla på med det här i max en vecka om jag har tur..)

Nu är jag klar med engelskan också! TJOFLÖJT!

Dagens ord: Lesbos. En grekisk Ö som ordet lesbisk kommer ifrån.


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar