2010-09-08

Don't do it! You have so much to live for!!

Jaa! Har fått bekräftat att jag ska vara med på Brysselresan, oh yeah!

Städat rum, fixade naglar, mailat lärare om vad jag missat, ut med hunden, duschat, bytt glödlampa, messat folk, sorterat kläder, etc. Ska bara sminka mig innan jag drar till den där TV-inspelningen.
Åt tårta nyss. Ja alltså, Jonas var här i förrgår och vi bakade en tårta eftersom det är det enda söta vi får äta just nu. Den blev fett värd. Skulle kalla den "myrornas krig" om jag hade behövt döpa den. Den var täckt av vit grädde och sen så hackade vi mörk choklad på och hällde över lite silverkulor. Det blev ett sånt där svartvitt kaos men den var stört god.

Tankens mest korkade tanke: "Det är ju bra att det inte händer så mycket i mitt liv med kompisar, fester och kärlekstrubbel, för då kan jag ju plugga och aktivera mig i GU." Om jag någonsin blir en sådan tråkig människa som fullföljer och tror på den tanken så kommer mitt självförakt att skjuta i taket.

/inkzor

1 kommentar: