2010-09-28

Det här räcker för nu

Jag duschar före frukost, jag mår illa om jag äter det precis när jag vaknat.
Jag har ett eksem på min hals. En liten fläck som känns torr.
Jag är alltid rädd att folk ska genomskåda mig och se hur mycket energi jag egentligen lägger ner på att försöka vara en bra människa och vän.
Jag fixar mina naglar minst en gång i veckan och det är det tjejigaste med mig tror jag.
Jag tycker helt ärligt att jag är värd respekt, bara så...
.. även om jag tycker att jag är en sån person som jag aldrig skulle vilja umgås med och det är väl det jag strävar efter att bli.
Tycker att eminem är en rätt tuff snubbe, en artist som har förtjänat sitt namn. Vit rappare liksom, good job! Och love the way you lie är en fruktansvärt bra låt.
Jag finner trygghet i att veta vart jag vill. Att veta vad man behöver leder en till att göra det man ska för att kunna tillfredsställa det.
Om du vill äckla mig så ska du pilla ut något mellan tänderna/pilla i näsan och sedan ta på mig eller bara allmänt ha lite snor i näsan som du inte vet om, men som syns väldigt väl.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar