2010-09-26

Visst


Var på teatern på dagen, det gick bra. Utvecklas åt något håll hoppas jag. Sen träffade jag en vän och åt pizza. På kvällen kom Moa, Alva och Sofia över på filmkväll. Vi såg en fransk film som hette Livet Runt 35 som påstods vara desperatare än desperate housewives och sexigare än sex and the city men det var den inte. Den var bara tråkig. Vi förtärde två popcornpåsar, två morötter, 2/3 av en gurka och en deciliter gräddfil med tacodippkrydda. Allt var i sin ordning alltså.

Inatt drömde jag att jag var tvungen att skjuta mig själv någonstans, för att få ett snyggt ärr tror jag. Som en tatuering. Och för att man skulle lära sig att stå ut med smärtan. Alla gjorde det så jag skulle också göra det liksom. Jag velade länge och var väldigt nära på att göra det. Tror jag kom fram till att skjuta mig själv i muskeln i handleden för att där skulle det göra minst ont. Precis när jag skulle göra det var jag såklart nervös och började balla ur, vilket ledde till att jag verkligen inte ville göra det. Då kom jag på att jag inte behövde göra det. Jag blev asförbannad på kompisen jag hade haft där eftersom hon hade varit så inne på att man ska göra det och övertalat mig. Det var ju inget tvång. Blev jävligt råförbannad och stormade ut, gick hem till mina föräldrar och berättade om det varpå dom sa att nej det behöver du inte göra. Det är ju inte bra att skjuta sig själv.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar