2012-03-19

En liten lista

Dagens bra:
  • Jag ska på jobbintervju på Valhallabageriet på onsdag! De verkar jätteintresserade av mig och vill gärna att jag provjobbar snarast. Sånt blir jag bara glad av. Kommer vara svinbra med tanke på hur nära jag kommer bo när jag flyttar till Gärdet! Sommarjobbet kanske är landat liksom. Sjukt skönt att ha det avklarat, speciellt med tanke på vilket najs jobb det verkar vara.
  •  Bridget Jones börjar på TV om 13 min.


Dagens dåliga:
  • En bit av putset på min framtand har ramlat av (eller vadfan det nu heter, gegga som de satte på för att jämna ut ett jack), det syns inte men det känns spetsigt mot tungan.
  • Mamma är elak

Dagens dilemma: Mitt ansikte hatar choklad, men jag älskar choklad!?!?!?!? Finnar i ansiktet eller extrem njutning!?!?!?!? THIS IS SOOOO HARD! 

Dagens mat:
  • Jag gjorde najs potatismos till middag.   
  • Skollunchen bjöd på sojakorv. Den var undehållande, man kunde fladdra med den om man spetsade upp den på gaffeln. 
  • Jag har köpt ekologiskt roooo(hurmångaOnskadetvara?)ibosvaniljte. Det ska jag dricka snart.
Dagens nya: Har varit med i juryn på intagningsproven på vår skola, den var ny. De små liven, hur ska det gå? De är liksom mina arvtagare.

/inkzor

2 kommentarer:

  1. Det finns inga vetenskapliga belägg för samband mellan acne och choklad. Njut.

    SvaraRadera