2012-03-20

Snygg kurva kan du vara själv, vägjävel

Tänkte bara säga hej innan jag går och lägger (waitforiiiiiiiiit) mej. Så kul när man kan överraska lite sådär. Drack nyss vaniljtéet som jag inhandlade igår. Mai gawd. Kommer börja dricka det jämnt nu. Lite mjölk i det och det är teinfritt heaven.

En favoritgrej just nu, och därmed ett tips typ men det är inte så nytt men skitsamma, är morgonpasset i P3. Just putting it out there. Skrattar i princip konstant när jag lyssnar. Bara najs.

Det är jättestökigt i mitt rum, får mig att vilja springa här ifrån. Jag är lagd åt det hållet. När det inte finns en enda ordningsam yta i ett rum känner jag mig lite smått kvävd. Sängen är obäddad, skrivbordet är belamrat med papper, golvet har fortfarande lite grejer på sig som ska rensas bort, lådorna vid sängaveln har notpapper på sig, stolen vid bokhyllan är överöst med kläder, samt en sportväska, sen har vi byråerna vid sängen som pryds av lite choklad som jag ska ge bort samt, åhå, lite kläder där också. Så spännande. Bara jag som är såhär? Tycker ni att jag är extrempedantisk nu? Ni ska bara veta allstå. Hujuj. Helt trött i huvudet efter dansen, det blev som en elchock efter att ha suttit ned hela dagen.

Tyckte den här bilden var fin. Snygg kurva där på den bruden.



































Dagens fras: JAG FÖRSTÅÅOOARRR INTEÄH! 


/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar