2012-03-02

Jag har dock inte slängt bananskalet som ligger på mitt skrivbord

I mitt liv har jag satsat på sång. Det är det jag känner att jag är bra på och som jag älskar att göra. Ibland önskar jag dock att jag var en megabra dansös, typ inom pardans som Lindy Hop eller modern dans. Jag beundrar verkligen kroppskontrollen och sättet att uttrycka känslor på så många olika nivåer. Den största kroppskontrollen jag kan uppvisa representeras nog till stort sett på den här bilden:


Ikväll var jag och Amanda på sista Lindy Hop:en. Har anmält mig till nästa nivå, dirre. Ska bli jätteroligt! Sedan gick vi och såg The Iron Lady och jag betalade fast jag har tre gratisbiljetter här hemma. Spännande. För övrigt har jag idag skrivit klart min essä men inte vågat skicka in den eftersom det känns som om jag får VG+ på allt jag lämnar in till Elias och jag är fett trött på det. Sen har jag funderat över en hel del medan jag påbörjat den etiska rensningen av mitt rum inför flytten, för jag känner mig lite som Hitler. Mest har jag funderat över varför jag sparat massa halstablettaskar i metall, men också varför jag har kvar Absolute Music 50-skivan. De är borta nu.. Hyssssh, hysh... Såja.

Dagens ord: Kommitté

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar