2012-03-28

Lite nervöst

Jag har en del grejer att göra. Jag slår in torkade rosor, får papercut på papercut (bokstavligen på varandra), skattar med i jazzlåtar på spotify, sveper örtmedicin, röstar på Max Åsander i maraboutävlingen, skriver en svenskdikt och funderar över om det är något jag glömt. Imorgon åker jag till Birka folkhögskola för att söka till deras jassmusiklinje. Det ska bli riktigt roligt eftersom man får spendera en helg på skolan. Utöver spelprovet får man delta i undervisning och andra grejer som jam.

Medan jag är där flyttar vi ut hur huset och in i lägenheten på Gärdet. Jag flyr alltså fältet, men det var inte med flit. Imorgon klockan åtta dundrar en flyttgubbepatrull in och börjar packa ner allting i lådor så då får man se till att inte vara i vägen så de inte packar ner en själv. Jag hinner inte vara nostalgisk över det här just nu. Ska försöka komma i säng.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar