2012-03-06

Stel och sur

Igår sökte jag massa jobb med Linnéa, gav ut CV:t med en sur Inkan på (bilden blev lite skev) till tio platser. Idag var jag i skolan från nio till halv sju och sen dansade jag och kom hem vid halv elva. Jag har inte haft ett för intressant liv för att blogga, snarare så att det har varit för ointressant. Dock har jag haft ett fett bra rep och varit på SU och vandrat runt bland vackra universitetsmän. Kan inte fatta att det skulle kunna vara mina kvarter inom ett år. Det är så utmattande att tänka på sin framtid. Och nu vill jag bara sova. Önskar att klockan var nio och att man hade tio timmars sömn framför sig istället för knappa sex. Mina axlar är vid mina öron och mina trampdynor är ömma.
Så här vill jag klä mig imorgon: 
Bild av Seeberger brothers
Såhär såg CV-bilden ut:
Stel och sur eftersom mitt fejs va ful... t, på alla bilder jag tog.
 /inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar