2012-03-04

Rosa hår och tår

Mitt största dilemma just nu är att jag ska dra ut på stan och dela ut massa CVn som just nu inte har någon bild på mig på sig. Sist jag sökte jobb var liksom över ett år sedan och på den bilden har jag långt hår. Nu har jag kort hår men ingen bild på mig. Ingen seriös bild från de senaste månaderna i mitt liv. Lite jobbigt för jag letar verkligen men dom som jag ser någorlunda proper ut på är av dålig kvalité, eller så befinner jag mig i en rörig miljö, eller så har jag mössa på mig och alla vet att mössa är för gangsta när man söker jobb.

För glad.
Borde färga håret rosa, det matchar min hudfärg men inte en arbetsplats.
Om jag var äldre dam skulle jag ha den här bilden, då skulle jag se ung och fräsch ut.
Jag får försöka ta en på mig själv imorgon med självutlösare eller något. Lagom stelt som vanligt när en ungdom ska försöka ta sig ut på arbetsmarknaden!

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar