2012-03-13

Spindelmysterier

Trött var man här då. Heladagen. Är trött i allt på allt. I huvudet, i benen, på skolan, på studenten. Jag hade svårt att somna inatt efter att jag öppnat ögonen för att finna att en enorm spindel kröp på väggen tre centimeter från mitt ansikte. Då skrek jag och slängde kudden på den. Sen sprang jag ut, kollade in för att bekräfta vad jag sett, blev ändå mer rädd och sprang bort för att gråta. Till slut samlade jag mod och toapapper för att döda den jäveln men då var den såklart spårlöst försvunnen någonstans i mitt rum. Alla vet att man inte kan sova då.

För övrigt är det BARA tre månader kvar av omyndighet för min del nudå. Också bara tre månader kvar till studenten. Jag skickade mina betyg till Skurup på posten idag. Hujedamej hur ska det gå.

Nu ska jag äta och sen dra till dansen. Jag är ju fortfarande i skolan, klockan sju en tisdag. Standard.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar