2009-11-07

Blääää

Fan vilken hemsk natt. Tror jag kom upp i 40-graders feber eller nåt. Vaknade vid tre och fattade inte varför det var så varmt och varför jag inte kunde somna om. Tog mig 40 minuter att inse att en värktablett krävdes. Sen drömde jag askonstigt, var på någon underground metal-festival i skogen, asmycket folk överallt. Jag var med i ett band som skulle uppträda men vi hade inte repat eller något, och instrumenten funkade inte. Var skitstressande. Usch. Nu har jag typ 38.5 tack vare ytterligare värktabletter.

Nu har jag nog tittat på nästan hela MTV EMA. Består ungefär av 50% reklam, varje reklampaus består av dessa reklamer (ej i ordning):

max flygande burgare
halebop
tonårsgraviditet
kollektivavtal, facket förändras
full tilt poker
något kinesiskt pokerproffs för expect, sen även dom där sportkommentatorerna, också expect.
siba som avbryter sin egna reklam
eniro som vill att man ska uppdatera sin eniro-sida då man kan få en egen reklam för t.ex sin blogg

Jag kan alla utantill.
Undrar vad Justin Timberlake, Gorillaz och Gwen Stefani gör nu. Man har inte hört något från dem på länge. Justin Timberlake är nog på rehab för sexmissbruk. Hans senaste hits har bara porrat över.
Fan vad sångaren i Franz Ferdinand är snygg!! Har inte tänkt på det tidigare. Alla i det bandet var ju fan snygga.
Beyoncé är ju fan bäst. Kvinnan är oövervinnlig. Så sjukt proffsig, snygg och trots det är hon inte divig. Beundransvärt.

Jag saknar människor. Jag känner mig fett isolerad.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar