2009-11-23

En försmak för att krossa svaga själar

Jag sitter och har datorkunskap nu. Det suger lite. Eller mycket. Jag är arg. Jag kom hit imorse och ba nehe du har inte ensemble eftersom det var uppspel förutså du är lediiig och skulle ha sovmorgon till klockan tio egentligen :D:D::D:D:D:D: Tänkte arbeta med matten eftersom jag har prov imorgon men då hade jag ju lämnat boken hemma för jag tänkte plugga hemma, smart!

Jag har fräst åt min lärare jättemycket nu, jag ber nästan om ett IG. Men hon är så svag och så lätt att krossa... Eller bra att använda som slagpåse när man är sur för hon är för dum för att fatta (inte fitta) något ändå. Hon säger EN dokument istället för ETT dokument = hon är inte värd något.

Såg New Moon igår. Överlag var det en sevärd film. Om du läst boken så kommer du bli arg för den går direkt till huvudhändelserna och hoppar över mellanrummen mellan allt då Bella tänker och funderar, vilket jag kan förstå är svårt att gestalta i en film men DET GÅR. Man hinner inte känna, allt går så fort så t.ex när Edward lämnar henne känner man inte samma smärta som man känner i boken eftersom man inte får se hennes tvivel på sig själv. Bella är liksom annorlunda i boken, mer efertänksam och svag. I filmen är hon mer utåtriktad.
MEN EDWARD VAR SKITSNYGG HELA JÄVLA TIDEN FATTAR INTE HUR HAN GÖÖÖR! Och Jacob var också skitsnygg, speciellt hans kropp. Man typ dör.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar