2009-11-08

Ett kort, tråkigt inlägg bara för att jag inte orkar skriva om det ämne jag tänkt på, kanske gör det senare.

Nu är jag feberfri! Är fett stolt över mitt immunförsvar, det är väldigt starkt. Dock så verkar jag fått öroninflammation, ganska mycket nostalgi över det konstigt nog. Hade det jättemycket när jag var sisådär 3-4 år. Då hade man bomull i örat och en halsduk knuten runt huvudet, över örat, så tussen satt bra intryckt. Fan vad smärtsamt det var. Satt uppe hela natten, med pappa eller mamma, och kollade på filmer som "Barbapapa" och grät sönder mig. Nu tar jag värktabletter vilket hjälper.

Dagens visdomsord från mig: Det finns svåra saker här i livet. Att finna lycka, att känna sig trygg i sig själv, att göra rätt. Det svåraste av allt dock är förmodligen att lyckas blanda god saft.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar