2009-11-05

Något

Vetefan vad jag har för mig i veckorna längre. Dom bara rinner bort. Som tisdag. Jag har absolut inget minne av vad jag gjorde i tisdags. Jag tror jag kom hem och la mig tidigt, jo. Vid nio. Så var det. Tröttrid. Jag har fått "Every breath you take" i gitarr-läxa, jag ska spela det där klurifixiga plocket. Lagom svårt sådär typ. På ensemblen spelar vi "Loneliest city of all". Den har jag sjungit ihjäl min röst med idag, den ligger ganska högt vilket gör att man får trycka på lite. Plus man inte hinner andas något i refrängerna. Ganska tråkig låt faktiskt, men man får väl göra den kul på något sätt.
Idag har jag haft kör på kulturama vilket betydde att jag kom hem för typ en och en halv timme sen. Då var det att äta middag med hela familjen för en gångs skull, mamma har kommit hem från Madagaskar och Joel har kommit hem från europaturnén med ett av hans kompisars band som han typ vikarierade i.

Imorgon är det skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig eller vilket leende jag ska ha. Hatar sånt.

Mitt guldiga halsband luktar sjukt äckligt av någon jävla anledning, har stört mig på det hela dagen. Kan inte beskriva lukten heller, typ sur, möglig.. något. Paprika.

Jag är så kär i dig. Jag är det, och det är så jävla värdelöst, meningslöst, tankelöst. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Någon borde skriva en bok om olika anledningar till att träffa folk, så det ändå inte verkar som en date. Bara en "by the way"-träff.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar