2009-11-06

"Skyll inte på praktikanten...."?

Jag är sjuk. Jag har lite feber, hostar och snuvar. Nej jag har inte baconfeber, jag är bara tråkigt, lagom sjuk. Tiden går lite fortare och jag går lite saktare, liksom. Åkte dock in till skolan imorse för skolfotot i alla fall. "Spexet" vi gjorde blev att alla typ stod och kramades på raderna, det var asmys. Var faktiskt fotografen som tyckte det. Typ "Åååh, ni är så mysiga här på Rytmus och ni är den BÄSTA SKOLAN jag varit och fotograferat för. Kan ni inte mysa lite och visa vilken mysig skola ni är? :D:D". Vi ba "JAAA!". Representrerar vår klass ganska bra, det kramas hela tiden. Ååh. Jag är så glad över att det gick bra med gymnasiet, att jag valde rätt. Värt.

Jag tycker den nya ICA-reklamen är hemsk, den med praktikanten ICA-Jerry. Jag förstår inte vad som är kul och jag är lite smått förvånad över att den över huvud taget tillåts. Liksom, vad är det dom vill att man ska skratta åt? Att han har Downs? Vadfan? Hm.

En klassiker som fick mig att skratta tills jag fick ont i magen idag: Extreme toothbrushing. Han är så ful. Fulaste på länge. Sådär lagom ful, diskret ful. Ful på ett bra sätt.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar