2009-11-25

En uppdatering

Jag ÄGDE SKITEN ur dagens matteprov, må jag säga. YESYES. Blir säkert ett VG, mer hoppas jag inte på. VRÅÅÅL!!!! *spänner musklerna*

Tanter kan vara söta, om dom är så gamla att dom inte orkar tjafsa typ. Som min släkting Elsa som jag gick hem till igår och intervjuade till en uppsats. Söt som en sockerbit var hon med rosa scarf och matchande kofta och snygga byxor till. Hon bjöd på champagne och chocolate-chip cookies. Det ska jag också bjuda på när jag blir gammal. 97 år gammal är hon. Fatta att det var nästan 40 år sen hon fyllde 60?? Jag borde för övrigt jobba på den uppsatsen nu. Jag BÖR FÖRBÄTTRA (notera att jag inte är dålig på detta, utan det ska JOBBAS PÅ och FÖRBÄTTRAS) mina färdigheter i att komma till skott med saker, och att komma i sängs. Det pratade vi om på mitt utvecklingssamtal idag. Annars vare lugnt. Ska förmodligen tenta engelska A så snart som möjligt. Visste ni att jag pratar nästan flytande engelska?

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar