2009-11-26

Finn ett fel


Hmm.

Titta på hennes mage. Den är inte platt, ändå har hon typ en av de vackraste kropparna jag sett.

Varför ska man ha en platt mage? Varför är det så fult att ha en liten kula? Jag blir skitstressad om jag går upp i vikt för jag vill att min mage ska vara platt, även om den inte är stor. Jag drar in den automatiskt när jag ser mig själv i spegeln.
När kvinnor går upp i vikt går blir man oftast större på just magen, rumpan och låren. Är inte det kvinnligt? Bukfetma är ju inte hälsosamt, jag menar bara på att denna hysteri med en platt magen är ohälsosam och ologisk. Jag kanske bara försöker argumentera till min fördel.. Eller? Vad tycker ni?

Jonas hälsar: Raaaaawr!!!

/inkzor

5 kommentarer:

  1. Raawr tillbaka på mig!!! Magar e fina, fluff liksom.. Btw, älskar dig Jonas!:D <333333333333

    SvaraRadera
  2. Hej du kloka! Jag tycker att du har så rätt! Igår var jag på ett föredrag om balans när det gäller kost och hälsa. Föredragshållaren sa att man ska andas med magen, för det ventilerar hela kroppen och bidrar till bra hälsa. Och då kan man ju inte gå och dra in magen hela tiden! Och det är kvinnligt med former, så det så! Kram på dig från faster Elisabet

    SvaraRadera
  3. Det är så sant! Kram på dig Elisabet.

    SvaraRadera