2009-11-15

Kort om mycket

Idag har det bakats i huset. Alva var här och vi bakade kladdkaka och pratade och myste i allmänhet. Jag tror jag är lite kär i Alva, och jag tror att vi kommer att bli väldigt bra vänner. Mamma bakade även ut några drömmar från en deg som låg i frysen. Hon brände dom dock. Brända drömmar. Låter som en boktitel.

Jag fattar inte att EA har kommit ut med massa expansions-spel igen, nu till Sims 3. Att de tror att de kan fortsätta tjäna mer pengar på folk!? Jag föreslår en kollektiv bojkottning (fniss, verbet) av Sims 3.

Jag har 436 vänner på Facebook, och ja, jag vet hur jag känner varenda en. Är inte det ganska koolt? Jag är 15 och har redan värsta kontaktnätet.

När jag drar ur laddaren ur min mobil står det "Dra även ur laddaren ur vägguttaget för att spara energi." Det tycker jag är bra! Sjukt smart.

Nu vill jag måla naglarna och mentalt förbereda mig för morgondagen som kommer vara psykiskt påfrestande, och ja, det är helt rätt ordval.

Det är synd om människorna, och människorna är små.

Jag skriver för långa inlägg. Förlåt.

Dagens ord: Parallell. Det är dubblel-L båda gångerna. Det är ganska tufft.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar