2009-11-28

Drömtydning via internet

Inatt drömde jag att jag fick cancer. Jag blev flintskallig och grå, och dessutom såg jag mig själv som ett litet barn igen. Jag har innan drömt om att jag legat på magen på marken, och marken har varit täckt av krossat glas. Jag lyfte upp min hand, som jag stödde mig på, och såg att den var helt blodig och täckt av det krossade glaset.
Sjukdom: Du kommer att ha svåra val att göra/du är frisk.
Se sig själv som barn: Du känner en inre osäkerhet/vill bli älskad och omhändertagen.
Krossat glas: Betyder svikna förhoppningar och motgångar.
Blod: Varslar om stridigheter, problem och förluster.

.. Muntert. Allt stämmer ju också.

En bra dröm som jag haft var att jag blev kysst.
Kyss: Vänta dig ett livligt nöjesliv. Siar också om tröst och lindring.

/inkzor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar