2009-11-01

Inkzor goes Dudezor

Imorgon ska jag gå till skolan som kille. En kul grej som jag, Sofia och Alva är med på. Bara för att det är.. ja, kul. Folk kommer säkert tro att jag bytt kön under lovet, men det är bara för en dag. Jag har provat kläderna och utseendet jag ska ha imorgon. Jag ser ut som en blekfet tönt med babyface, kanske inte så olikt mitt vanliga jag iofs.
En grej som jag redan kan klaga på är konsten med häng. Det är faktiskt svårt. Man får inte ha för långt ner där fram, man måste liksom dra ner där bak samtidigt som man håller kvar dom där fram. Svårt, det. Nåt att tänka på.
Idag fikade jag med Jesper på lotus, vi gjorde franskaläxa. Var typ värsta idol-sammankomsten där, med idol-Danny och Amanda Jensen med vänner. JETETYFFT. Var också en asjobbig man som hade fetaste hostan. Han måste svalt en mikrofon för när han hostade så vibrerade det i bröstet på en av skalvet, och jag som har börjat bli ganska lättskrämd flög nästan av stolen av ren förvåning varje gång.

Dagens ord: Claquettes, (faire du claquettes = steppa, på franska). Det låter fint. Uttalas klacketts.
Dagens själsord: Träskpatrask
Dagens blä-ord: Prutt. Jag hatar ordet prutt. Så sjukt äckligt.

Nu måste jag nog sova, är ju faktiskt skola imorgon. Pusseluss typ.

/inkzor

1 kommentar: